سیم بکسل کابل کنترل

سیم بکسل کابل کنترل

امروزه صنایع، گسترش زیادی یافته اند و به سیم های بسیار مقاوم برای جا به جایی اجسام سنگین نیاز مبرم دارند. تا زمانی که سیم بکسل وجود نداشت، جا به جایی و حمل و نقل یک جسم سنگین با مشکلات زیادی همراه بود، اما از زمانی که این سیم اختراع شده است، به راحتی و در امن ترین شرایط می توان برای انتقال کالاهای سنگین اقدام کرد. سیم بکسل انواع و اقسام متفاوت دارد و به اهداف گوناگون به کار برده می شود. یکی از انواع آن که این روزها رواج زیادی پیدا کرده، سیم بکسل کابل کنترل است. با ما در ادامه همراه باشید تا در مورد این نوع سیم اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهیم.

سیم بکسل کابل کنترل

سیم بکسل کابل کنترل چیست؟

همان طوری که در فوق نیز اشاره کردیم، سیم بکسل کابل کنترل یکی از انواع سیم بکسل است و برای حرکت دادن اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم، مقاومت بسیار خوبی دارد و به راحتی دچار پارگی نخواهد شد.
در ساخت سیم بکسل کابل کنترل از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده می کنند و به همین دلیل است که مقاومت بالایی را در برابر پارگی از خود نشان می دهد.

سیم بکسل کابل کنترل

با کاربرد سیم بکسل های کابل آشنا شوید!!!

موضوع بسیار مهم دیگری که باید در مورد آن صحبت کنیم، کاربرد سیم بکسل کابل کنترل است. همان طوری که از نام این نوع سیم بر می آید، این سیم برای کنترل کردن وزن برخی اجسام سنگین اعم از دستگاه ها و ماشین ها به کار برده می شود. برای جا به جا کردن و کنترل وسایلی چون دوچرخه، موتور سیکلت، انواع و اقسام ماشین از این نوع سیم استفاده می کنند.
برای آنکه بتوان گاز، شیشه بالابر ماشین، ترمز، کلاچ، صندوق عقب، کاپوت و غیره را تحت کنترل درآورد از یک سیم با کیفیت و مقاوم، مانند سیم بکسل کابل کنترل استفاده می کنند.
صنایعی که از این نوع سیم بکسل زیاد استفاده می کنند، بهتر است برای خرید و تهیه آن به مجموعه هایی مراجعه کنند که بهترین متریال ها را برای تولید این نوع سیم بکسل به کار می برند. بدون شک، هر قدر کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در تولید این نوع سیم بکسل بیشتر باشد، مقاومت و عمر آن نیز افزایش پیدا می کند.

سیم بکسل کابل کنترل

 

ساختار سیم بکسل کابل کنترل چگونه است؟

ساختار سیم بکسل کابل کنترل، موضوع بسیار مهم دیگری است که می بایست در مورد آن صحبت شود. به یاد داشته باشید، ساختار این نوع سیم در افزایش مقاومت و دوام آن تاثیر بسیار زیادی دارد.
ساختار سیم بکسل های کابل کنترل، عموما 1*19 ترمزی و 7*7 افشان هستند. موضوع بسیار مهمی که در مورد این نوع سیم باید مورد توجه قرار داد، این است که این نوع سیم باید تحت فرایند گالوانیزه سرد و یا گرم قرار گرفته باشد. سیم بکسل های گالوانیزه گرم گریدهای 1770 و 1960 بیش از سایرین کاربرد دارند. در برخی مواقع نیز می توان از سیم بکسل های کابل کنترل روکش دار استفاده کرد و برای برطرف کردن نیازها به آنها پناه برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *