مرکز پخش سیم بکسل در تهران

سیم بکسل فولادی گالوانیزه

سیم بکسل فولادی گالوانیزه


مرکز پخش سیم بکسل در تهران

مقدمه

سیم بکسل در واقع یک طناب فولادی است. که برای بالا بردن و حرکت دادن وسایل سنگین از آن استفاده می‌شود. در گذشته به جای سیم بکسل از طناب و زنجیر برای انجام این امور استفاده میشده است. سیم بکسل شامل سه لایه مغزی، سیم و لایه سیم است که در کنار هم طناب محکمی را تشکیل می‌دهند. از در هم تنیده شدن چندین سیم، لایه سیم تشکیل می‌شود. این لایه سیم با تنیدن دور مغزی که وسط سیم بکسل قرار میگیرد، این وسیله را شکل میدهد. سیم های تشکیل دهنده بکسل ها از فولاد و استیل بسته به نوع نیاز و استفاده ای که از آنها میشود ساخته می‌شوند.

 

انواع سیم‌ بکسل

سیم بکسل ها بر اساس نوع استفاده و محل قرارگیری و کارکرد آنها از جنس ها و انواع گوناگونی تشکیل می‌شوند. به طوری که امروز ما  سیم بکسل های بسیار متنوعی با متریال متفاوت برای استفاده های مختلف داریم. به عنوان مثال سیم بکسل هایی که در حفاری و جرثقیل ها استفاده می‌شود، به دلیل نیاز به مقاومت بالا برای به حرکت درآوردن اجسام سنگین نیاز مند مغزی بسیار محکم و مستحکم است. به عنوان دیگر برای مثال می‌توان گفت فلز استیل به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی و حرارت به عنوان فلز استفاده شده در سیم بکسل در جاهای گرم و مرطوب استفاده می‌شود. از دیگر سیم بکسل ها میتوان به سیم بکسل های نتاب اشاره کرد که برای کارهای، نیازمند چرخش، مناسب هستند. زیرا این نوع از سیم بکسل مقاومت بالایی در برابر چرخیدن دارند. در جاهایی مانند آسانسور که نیاز به امنیت بسیار بالا دارد نیازمند سیم بکسل با مقاومت مغزی بالا هستیم؛ از این رو از مغزی با جنس فولاد سخت استفاده می‌شود.

سیم بکسل خوب

ویژگی های سیم بکسل خوب

امنیت و کیفیت در سیم بکسل شاید مهم ترین ویژگی آن باشد. زیرا از این وسیله برای مثال در نگهداری آسانسور استفاده می‌شود که عدم رعایت اصول ایمنی در آن به قیمت در خطر افتادن جان مردم تمام می‌شود. از دیگر مثال های استفاده از سیم ‌بکسل همانطور که میدانید حمل و بالا بردن وسایل بسیار سنگین است؛ که اگر ایمنی سیم بکسل به اندازه کافی بالا نباشد خطر آفرین خواهد بود. یک سیم بکسل خوب با توجه به نوع استفاده و محل قرارگیری طوری تهیه و ساخته می‌شود که دچار خوردگی و زنگ زدن و پوسیدن و آسیب های این چنینی نشود. از مراکز فروش سیم بکسل در تهران، نمایندگی تکتاز نانو است که  بهترین کیفیت  را در تولید سیم بکسل ارائه می‌دهند و شما می‌توانید یا خیال آسوده از کیفیت و ایمنی سیم بکسل های خود، خریدی آسان و با کیفیت داشته باشید.

 

مغزی سیم بکسل

مغزی سیم بکسل بخش مرکزی سیم بکسل است و وظیفه نگهداری رشته های سیم بکسل در کنار هم را برعهده دارد. در واقع، رشته ها و بخش ‌های اصلی در دور این بخش قرار گرفته‌اند. بر همین اساس لازم است که قطر آن تا حد نیاز بزرگ و متناسب با میزان بار باشد. اندازه قطر از این نظر دارای اهمیت است که در هنگام وارد شدن بار و فشار، مانع تماس رشته ها با هم شود و از سابیدگی رشته ها جلوگیری کند. علاوه بر این مغزی سیم بکسل، نقش مهمی در عملکرد و قیمت بکسل دارد.

مغزی کنفی و مغزی فولادی از انواع مختلف مغزی برای بکارگیری در سیم بکسل میباشند. هر یک از این سیم بکسل ها با مغزی های مختلف برای کاربرد های متفاوت و مخصوصی استفاده میشوند. انتخاب هر کدام از آن‌ ها نیازمند دقت و تجربه در این زمینه است.

سیم بکسل‌ های با مغزی کنفی: این دسته از سیم بکسل ‌ها از انعطاف بسیار بالا، وزن کمتر در واحد متر، میزان خوردگی محدود در میان الیاف داخلی، و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

سیم بکسل‌ های با مغزی فولادی: سیم بکسل ‌های با مغز فولادی، سنگین تر هستند و از قدرت کششی بیشتری برخوردار هستند؛ پس به تبع آن قیمت بیشتری نیز دارند. اما متاسفانه، میزان سایش بین لایه‌ای در این نوع سیم بکسل بیشتر است.

قیمت سیم بکسل

قیمت سیم بکسل

قیمت سیم بکسل ها طبق متریال استفاده شده در آن، کیفیت آن ها و برند سازنده آنها متفاوت است. به طبع هرچه کیفیت متریال استفاده شده در آن مرغوب تر باشد، قیمت نیز با توجه به آن افزایش می‌یابد. اگر به خاطر کم کردن هزینه ها کیفیت سیم بکسل را  فدای هزینه کنیم، ممکن است بعدا هزینه های سنگین تر مالی و حتی جانی به همراه داشته باشد. یکی از مراکز فروش سیم بکسل در تهران نمایندگی تکتاز نانو هستش که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

 

 مرکز فروش سیم بکسل

بهترین مرکز فروش سیم بکسل در تهران، در خیابان غفاری واقع شده است. شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به نمایندگی تکتاز نانو واقع در این مکان و با مشاهده تنوع محصولات موجود در انواع سیم بکسل ها در سایز های مختلف محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تکتاز نانو تولیدکننده و واردکننده انواع سیم بکسل با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت جهت استفاده در انواع صنایع داخلی کشور است. این شرکت ارائه دهنده سیم بکسل هایی مخصوص استفاده در صنایع مختلف از جمله انواع کابل های کنترلی خودرو، درب های آسانسور، لوازم بدن سازی، دکوراسیون شهری و صنایع کشاورزی است. با مراجعه به دفتر تکتاز نانو در میدان امام خمینی روبروی هتل فردوسی و نمایندگی تکتاز نانو در مرکز پخش سیم بکسل در تهران، می توانید با آرامش، سبد خریدی متنوع و مشتمل بر انواع سیم بکسل های با کیفیت با بهترین قیمت و استاندارد خریداری نمایید.

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی کلی سیم بکسل و انواع و ویژگی های آن پرداختیم. به طور کلی این ابزار در صنایع متخلف نقش حیاتی دارد. سیم بکسلی که در هر یک از این صنایع استفاده میشود، باید دارای ویژگی های خاص باشد و مقاومت آن با توجه به کاربردی که برایتان دارد، دارای اهمیت است. برای مثال، اگر از این ابزار در صنایع آسانسور و بالابر استفاده میکنید، سیم بکسلی که به کار میگیرید باید مقاومت لازم را در برابر سایش و کشش داشته باشد. پس انتخاب صحیح این ابزار نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این حوزه و اعتماد نسبت به کیفیت محصول خریداری شده میباشد.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *