پلمپ سیم بکسل | خرید پلمپ کابلی با مقرون به صرفه ترین قیمت

پلمپ سیم بکسل

پلمپ سیم بکسل | خرید پلمپ کابلی با مقرون به صرفه ترین قیمت

پلمپ کابلی یا به عبارت دیگر پلمپ سیم بکسل جزو آن دسته از پلمپ هایی است که امنیت بسیار بالایی دارد و با قیمت مناسبی به بازار عرضه می ‌شود. این دسته از محصولات در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارند. بنابراین مهمترین فاکتور برای انتخاب نوع پلمپ کابلی نیاز مصرف کننده است. ناگفته نماند که پلمپ کابلی انواع و اقسام مختلفی دارد که در برخی از صنایع فقط یک نوع خاص آن به کار می ‌رود. اما در بعضی از صنایع ممکن است چند نوع مختلف آن کارایی داشته باشد. به طور کلی پلمپ در انواع مختلف کابلی پلاستیکی و سیمی چرخشی وجود دارد که در بین همه موارد نام برده پلمپ کابلی گزینه مقاوم تر و با کیفیت تری به شمار می رود.

پلمپ سیم بکسل

پلمپ کابلی چیست و چه کاربردی دارد؟

پلمپ کابلی همانطور که از عنوان آن مشخص است برای پلمپ کردن استفاده می ‌شود. این دسته از محصولات در حال حاضر در صنایع مختلفی به کار می رود که در ادامه به برخی از مهم ‌ترین و رایج ترین کاربردهای انواع مختلف آن اشاره خواهد شد.
انجام امور بازرسی
پلمپ قیر کش ها
پلمپ ظروف نمونه برداری
پلمپ دستگاه های حفاری
پلمپ شیرهای تخلیه
پلمپ درب انبار
پلمپ حمل و نقل کانترهای سوخت پلمپ کنتورهای آب، برق و گاز

خرید پلمپ سیم بکسل

برای خرید پلمپ سیم بکسل گزینه‌ های مختلفی وجود دارد. به عبارت دیگر خریداران می توانند این محصول را به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از فروشگاه های مجازی خریداری کنند. شرکت تکتاز نانو (تی تی ان بکسل) یکی از مجموعه های فعال در این حوزه است و انواع پلمپ کابلی مرغوب و درجه یک را با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین به همه هموطنان عرضه می کند.
بنابراین آن دسته از عزیزانی که این مجموعه را برای خرید انتخاب می‌ کنند، به مرغوب ترین نوع پلمپ کابلی می ‌توانند دسترسی داشته باشند و از این طریق امنیت سرمایه خود را به بهترین شکل ممکن تامین کنند. خرید پلمپ کابلی از تکتاز نانو علاوه بر مورد نام برده با مزایای زیر نیز به همراه خواهد بود.
برطرف کردن همه ایرادات ناشی از نقص در کیفیت کار
تضمین و گارانتی کیفیت و عملکرد درست محصول
برخورداری از امکان سفارشی سازی محصول در پارامترهای متغیر
امکان استفاده از روش چاپ طرح حکاکی لیزری جهت درج علائم
امکان درج شماره سریال تکراری و همچنین غیر تکراری متناسب با خواست خریدار
درج لوگو و نام شرکت روی پلمپ کابلی متناسب با درخواست متقاضی یا خریدار

   پلمپ سیم بکسل

قیمت پلمپ سیم بکسل

قیمت پلمپ کابلی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و موارد مختلفی هستند که برای تعیین قیمت باید مد نظر قرار بگیرند. یکی از مهمترین معیارهای تاثیر گذار بر قیمت، کیفیت است. به عبارت دیگر این دسته از محصولات از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند و مسلما موارد با کیفیت ‌تر قیمت بالاتری دارند.
ناگفته نماند که بسیاری از پلمپ سیم بکسل ها علیرغم داشتن برند متفاوت از نظر ظاهری کاملا مشابه هم هستند. اما این دلیل نمی ‌شود که از نظر قیمت نیز در یک رنج قرار داشته باشد. زیرا ممکن است از نظر کیفیت و میزان مقاومت با یکدیگر متفاوت بوده و در نتیجه با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه شوند.
البته همه فروشندگان در این رابطه با مشتریان خود صداقت ندارند و با مقایسه موارد بی کیفیت و با کیفیت از نظر ظاهری اجناس خود را با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی آن به مشتریان ارائه می کند. به همین دلیل کسانی که می‌ خواهند بهترین و مناسب ترین مرجع را برای خرید انتخاب کنند، حتماً باید به میزان تجربه، رضایت مشتریان، تخصص و سابقه آن مرجع برای خرید توجه داشته باشند.
نکته مهم دیگری که لازم است در این رابطه مورد توجه قرار بگیرد کیفیت و ایمنی پلمپ است. به هر حال یکی از مهمترین فلسفه های استفاده از انواع پلمپ تامین ایمنی سرمایه است. بنابراین کسانی که به حفظ ایمنی سرمایه خود اهمیت ویژه ای می دهند نباید کیفیت را فدای قیمت کرده و صرفاً برای پرداخت هزینه کمتر برای خرید به سراغ موارد بی کیفیت ‌تر بروند.

جنس بدنه پلمپ سیم بکسل

جنس بدنه پلمپ سیم بکسل از زاماک و همچنین جنس قسمت کابل آن نیز از فولاد ضد زنگ است. زاماک عنصری است که با استفاده از آلیاژ روی سرب و آلومینیوم تولید می شود. البته ناگفته نماند که بیشتری آلیاژ تشکیل دهنده زاماک روی است و این محصول در گریدهای مختلفی وجود دارد.
منتهی شرکت تکتاز نانو پلمپ هایی را به مشتریان خود ارائه می دهد که با استفاده از گریدهای بالای زاماک تولید شده اند. زیرا این دسته از موارد در برابر ضربه، خوردگی و حرارت مقاومت بالاتری دارند. این دسته از پلمپ سیم بکسل برای حمل و نقل مواد مذاب بسیار مناسب هستند و از مقاومت مورد انتظار برخوردار می باشند. برخی از انواع پلمپ کابلی بدنه ای از جنس روکش پلاستیکی ABS به همراه فولاد ضدزنگ دارند.

پلمپ سیم بکسل

مهمترین مزایای پلمپ کابلی پلاستیکی ABS نسبت به زاماک

به طور کلی ABS یک نوع روکش پلاستیکی است که روی بدنه پلمپ کابلی قرار می گیرد و نسبت به پلمپ کابلی زاماک مزایای متعددی دارد که برخی از مهمترین آنها شامل موارد زیر است.
به نسبت قیمت توان کششی بالاتری دارد
از تنوع رنگی بالا تر و زیباتری برخوردار است
قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری دارد
سبک تر است
کیفیت و وضوح چاپ بالاتری دارد.

جنس پلمپ سیم بکسل

رنگ مورد استفاده در پلمپ کابلی متغیر است و در بسیاری از موارد تولیدکنندگان رنگ پلمپ را متناسب با سفارش و خواسته مشتریان خود انتخاب می کنند. اما در حالت کلی اکثر پلمپ سیم بکسل ها با رنگ های زرد و مشکی راهی بازار می ‌شوند. به همین دلیل از رنگ های مشکی و زرد به عنوان رنگ استاندارد پلمپ کابلی یاد می ‌شود.
شرکت تکتاز نانو نیز ازجمله شرکت‌ هایی است که در این باره به مشتریان خود اجازه می ‌دهند بر اساس تیراژ پلمپ کابلی رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهند. ناگفته نماند همه پلمپ سیم بکسل هایی که توسط شرکت تکتاز نانو به بازار عرضه می ‌شود مجهز به روکش الکترواستاتیک یا رنگ کوره ای هستند. همین عامل سبب شده است که در برابر خوردگی و رنگ پریدگی بسیار مقاوم باشند.

پلمپ سیم بکسل

اجزای تشکیل دهنده پلمپ سیم بکسلی

تمامی پلمپ های کابلی که توسط شرکت تکتاز نانو عرضه می شوند کاملاً استاندارد هستند و همچنین مورد تایید سازمان استاندارد ایران نیز می باشند. به طور کلی بخش های تشکیل دهنده انواع پلمپ کابلی شامل موارد زیر است.
مکانیزم داخلی بدنه
سیم گالوانیزه ضد زنگ
بدنه پلمپ از جنس زاماک
ابعاد پلمپ کابلی
انواع پلمپ کابلی از نظر ابعاد نیز با یکدیگر متفاوت هستند. اما در حالت کلی ابعاد مختلف پلمپ کابلی بین ۳ الی ۵.۱ سانتیمتر است. برای تولید پلمپ سیم بکسل از ۷ رشته کابل با توان کششی بالا استفاده می شود. مکانیزم داخلی بدنه پلمپ کابلی نیز از ساچمه و فنر با کیفیت تشکیل شده است. ناگفته نماند پلمپ بکسلی به دلیل برخورداری از بدنه ای با ابعاد مناسب، توان کششی بالا و اجزای تشکیل دهنده با کیفیت یکی از بهترین و همچنین پرفروش ‌ترین پلمپ های شرکت تکتاز نانو به شمار می رود.

ابعاد سیم پلمپ کابلی

جهت محاسبه ابعاد سیم پلمپ کابلی قطر سیم و طول آن ملاک قرار می گیرد. آن دسته از پلمپ های که دارای سیمی با قطر ۱.۵ سانتی متر هستند، جزوه موارد استاندارد به شمار می ‌روند و کاربرد گسترده ای دارند. اما از نظر طول برای سیم پلمپ های کابلی عدد مشخص و ثابتی وجود ندارند و در اکثر موارد تولید کنندگان برای تولید پلمپ کابلی با طول سیم مناسب سفارش مشتریان خود را مبنا قرار می دهند.

پلمپ سیم بکسل

رابطه بین سفارش پلمپ کابلی از شرکت تکتاز نانو با هزینه خرید

شرکت تکتاز نانو شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان آن بتوانند همه محصولاتی را که در این شرکت ارائه می ‌شود سفارشی سازی کنند. پلمپ کابلی نیز از این قاعده مستثنا نیست.
بدون شک قیمت خرید پلمپ کابلی در سفارشات شخصی متناسب با تغییر پارامترها و سفارش مشتری نسبت به شرایط معمولی متغیر خواهد بود. به طور کلی همه مشتریان این مجموعه می توانند متناسب با نیاز خود انواع پلمپ کابلی را با طول سیم و رنگ متغیر سفارش دهند. ناگفته نماند که سفارش رنگ های خاص به صورت مستقیم بر قیمت تاثیر می ‌گذارد و به نوعی منجر به افزایش قیمت می شود. دیگر عواملی که در سفارشات شخصی موجب افزایش قیمت پلمپ کابلی می‌ شود شامل لیزر بارکد، لیزر دورو و کیو آر است.

نحوه سفارش و خرید از شرکت تکتاز نانو

شرکت تکتاز نانو مشتریان خود را بزرگترین سرمایه خود می ‌داند و همواره با آنها صادق است. همچنین برای آنکه بتواند برای جلب رضایت مشتریانش گام های هدفمندی را بردارد، همواره تلاش می ‌کند محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن راهی بازار می کند.
عزیزان می توانند برای ثبت سفارش، خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت تکتاز نانو همین حالا از طریق پل های ارتباطی موجود در این صفحه با کارشناسان فروش آن ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب پس از دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و آنگاه متناسب با نیاز شان جهت خرید و ثبت سفارش اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *